Vertrek

Dinsdag 7 mei
Na het avondeten rijden we eerst naar Delft om Thijs op te halen. Hij brengt ons op Schiphol en neemt de auto weer mee. Het is rustig op de weg en we zijn netjes op tijd bij ons Ibis hotel. We kijken nog wat TV en gaan vroeg slapen.

Woensdag 8 mei
Na een onrustige nacht (zoals gewoonlijk) gaan we op het gemak ontbijten. Om 8 uur gaan we met de shuttle bus naar Schiphol. We leveren eerst de bagage af en gaan daarna meteen de douane door. Het vliegtuig vertrekt keurig op tijd. Ik krijg nog te horen dat Leo geblesseerd geraakt is en zaterdag niet kan tennissen. Ik kom nog heel even in de verleiding om te blijven maar dat duurt niet zo heel lang ;-)
Om 11.15 uur vertrekken we voor een vlucht van 12,5 uur..........
Om 23.30 uur Nederlandse tijd arriveren we in Singapore. Het is toch weer meegevallen. Met eten, drinken, slapen, TV kijken, lezen, spelletjes komen we de tijd goed door. Slapen lukt matig. Josee slaapt maar liefst 3 uren. Ikzelf iets minder. Ook deze pillen zijn dus voor ons nog niet zwaar genoeg.
We zijn keurig op tijd op het vliegveld van Singapore. We komen aan op gate E20 en vertrekken van E11. Dat is dus mooi geregeld. We kijken nog wat rond en drinken koffie bij Starbucks. Om 7.40 uur vertrekt de vervolgvlucht naar Jakarta. We komen daar om ongeveer 9.25 uur aan en dan gaat de vakantie echt beginnen!
Bij het boarden voor de vlucht naar Jakarta moeten we nog de nodige papieren invullen voor het verkrijgen van een visum. Er wordt enige vertraging aangekondigd dus we hebben tijd om alles alvast in te vullen. Ben benieuwd hoeveel de vertraging gaat zijn,